Gevoel laat zich niet verloochen kan het niet anders zijn dan dat! Ik voel wat ik voel ,wat er in mijn hoofd omgaat dan weer wil ik het verbannen en dan hopa komt het weer terug,het is niet anders

Schrijf het van mij af!

Een dag in juni 2015  krijg ik op fb een krantenkop met foto en naam onder mijn ogen

mijn gedachten gaan in een flits …Heee ? dat lijkt mijn zoon wel ,bekijk het artikel nog eens goed ,pakt de telefoon en ga gelijk bellen naar politie waar het is gebeurd.

Moest mijn naam en gegevens doorgeven, ze bellen mij terug.

Kan het niet geloven dat dit werkelijk waar is ,is het echt mijn zoon ? Die doorzeeft is met kogels en krom als een baby op de grond legt ? Mijn zoon ? Telefoon gaat ,de politie van… Ja mevrouw het is UW zoon … Jezus zeg … het is waar mijn zoon is geliquideerd .Wat er dan door mijn lijf gaat is niet te bevatten,het kind wat ik met zoveel liefde op de wereld heb gezet is nu DOOD ? kan het niet bevatten waarom dan wel ?

Bel gelijk zijn advocaat ( stond in de krant ) om het tel nummer van zijn vader ,die van zijn vrouw krijg ik niet ! kan die niet vinden zegt die ..

Bel zijn vader op en gelijk begint die dat hij niets weet en zit op het politiebureau te wachten op de vriendin van onze zoon. Ik mot hangen .. Hij zegt : bel je wel terug .

De man heeft nooit meer gebeld ,maar dat terzijde hoor .

Ik zit thuis gil het uit en wil van alles weten,wanneer mag ik naar mijn zoon toe. Bel de politie voor informatie krijg ik een rouwverwerking agente aan de lijn : mevrouw dat kan ik u niet zeggen en u moet weten dat u geen erfgename meer bent van u zoon ,hij heeft namelijk een zoon en die beslist hoe of wat er geregeld gaat worden,maar kan dat zelf niet beslissen dat doet zijn moeder.Die wil niet dat u komt en weet wanneer de uitvaart is ….

Klap op me BEK!!! Ik zijn moeder mag niet weten wanneer haar kind wordt begraven en waar ? Nou dat is toch van god-los zeg… ik snapte er helemaal niks van,ja ik snapte het natuurlijk wel, zijn vader heeft hem al die jaren in de tang-gehad met zijn illegale activiteiten dus kon hij geen contact maken met zijn moeder.. anders hij zal hem verlinken aan mij of aan de politie ? bedenk ik mij nu pas ???

God zal het wel weten. Met een man zoals zijn vader weet men het nooit !

Mijn kind is vermoord ! En ik kan het met niemand delen,want moet ik mensen dit vertellen wie mijn zoon is ? Ik schaam me rot … want het is een harde crimineel geweest !

Boehoe …niet niks zeg … kom ik daar even achter na al die jaren.

en ik maar denken het gaat goed met die jongen,laat hem met rust want als hij niet wil kan ik het hem niet verplichten ook al ben ik zijn moeder..

 

 

 

 

Geef een reactie

