Trump ,Trump wat een opwinding maken mensen zich over deze man 😉 het is om te gieren van het lachen 🙂 Hij is de President van Amerika !!! Het mooie is dat hij lijkt sprekend op de mooiste en gevaarlijkste vogel waar alle amerikanen gek op zijn 😉  HET SYMBOOL  van AMERIKA …De Amerikaanse zeearend …hihi…Vol respect zijn ze voor deze vogel met een mega grote bek 🙂 Ik ben een echte fan van Trump al jaren namelijk … hou van zijn inzicht en zijn instinkt in zakendoen,een mega econoom (Y) Een zakenman waar menigeen jaloers op is,wat een geweldenaar is die man! Van niets naar de grootste der aarde worden !! The President of Amerika 🙂 Donald.J .Trump. Klinkt wel hoor 🙂 Het is hem gegund ,ja door mij hoor 😉 nou en ruim 68 miljoen amerikanen 🙂

Een mega grote bek heeft die daar heb ik bewondering voor ,want als je zo’n een grote bek heb moet je het wel klaren wat je zegt toch ? Anders verliest hij zijn naam in de wereld en dat is iets wat Trump beslist niet voor geboren is ,zijn naam verliezen. De wereld is bang voor hem,wat een onzin verhaal is dat ,ze discrimineren hem als de pest ze willen hem weg hebben want niemand had gedacht dat deze grootbek zou gaan winnen, ( behalve ik dan ) met zijn uitspraken waar ‘mijn honden’ brood nog van lusten 🙂 MAAR!! Uitspraken uit het verleden toen die nog een aap was,en hij alleen bezig was om zijn naam groot te maken,gek op vrouwen ( welke vent niet ) 🙂

Welk vent heeft niet een vrouw bij der billen gepakt of bij de poesie 🙂 hihi…nou laten we het zo zeggen : menige kerel met poen pakt wel een vrouw bij der … want in elke goede club hangen die heren welke plezier willen maken toch 😉 met geld in hun zak 😉 Trump was niet anders,nu is hij 70 jaar en heeft een bloedmooie vrouw met zoontje wat wil een rijke vent nog meer… ja natuurlijk!!! President worden van Amerika !! Maar dat is ook niet weggelegd voor elke rijke vent! Hij wel!

Clinton liet zich pijpen onder zijn bureau en loog de hele wereld voor 🙂 neukte in zijn kantoor of te wel de Office van de president of Amerika ‘kijk dat is nu net wat ik bedoel’ een schoonheidswedstrijd heeft de dame Lewinsky nooit gehaald 🙂 en zo lopen er nog een paar rond met sperma vlekken op hun kleding van Clinton 🙂

Obama de huisvader of de buurman die je graag naast je wil hebben wonen ,de goedzak ! Nou ook deze man ( waar ik beslist achterstond de eerste keer dan ) is geen lieverdje!  Ook hij heeft het van niets naar de grootste der aarde gebracht welke donkere persoon kan dit evenaren ,zal ik maar zeggen hé !

‘Beste ‘Obama wil graag gezien worden met de wereldsterren voorheen moesten ze hem ook niet,o ja ene Opera 😉 die heeft het ook uitgevonden hoe ze in het beeld kan komen! Mag best hoor ,maar in mijn belevenis moet je niet denken dat je boven wie dan ook staat …Alleen de President of Amerika 🙂 Ja die weer wel ! haha…..

In mijn ogen staat niemand boven iemand,geen mens hoeft te discrimineren …eerlijk gezegd geloof ik helemaal niet in discriminatie namelijk… omdat je iemand niet leuk aardig vindt ? Nou gelukkig niet hé mensen zijn allemaal UNIEK’ anders’ laat ik het zo zeggen dan 🙂

De politiek en de media maken discriminatie groter dan dat het in werkelijkheid is,want elke kleur heeft wel zijn uitschotten rond lopen toch! Dat weet iedereen wel ,maar omdat ze er een politiek spelletje van maken schijnen de gewonnen mensen racisten te zijn ,nou zolang we nog van reggae muziek houden zit het wel goed! Kom op zeg de liefste macrokaan is Ali B 🙂 dus ? Gelul allemaal zo zijn er meerdere mensen die groot op de tv komen met een ander kleurtje 😉 en niemand maakt zich daar druk over.

Maar genoeg geklets over dit soort zaken,we hadden het over Trump!!!

Wat Trump mee bezig is groots ,hij doet wat die zegt ! Hé komt me bekend voor 🙂 Onze enige echte Minister President van Holland Pim Fortuyn!! Vermoord !! 😦 Maar die zei ook alles waar menige politicus tegen was ,Pim was de man de charismatische van de HELE wereld hé ….Helaas heeft het niet zo mogen zijn,links nam hem van ons af! Linkse rakker 😉 Hoop niet dat Trump dit overkomt want ook hij doet wat die heeft gezegd waar 68 miljoen op gestemd hebben,dat is geen kattenpis toch?

Ze zijn bang voor hem,want hij kan veel dingen voor elkaar krijgen ,dat zal die doen ook…Want een grote bek heeft die en zijn medestanders hebben die ook….of te wel willen dat ook hebben 🙂 …ja toch eerlijk is eerlijk ik wilde dat ik zo,n grote bek had gehad als hij… dan was ik verder gekomen dan in de schuldsarnering te belanden…ja door de overheid hoor ..belasting aanslag van 18,000 euro hieperdepiep… maar daar kan je niet tegen vechten die zijn de grootste in ons land namelijk!

Trump is een mega leider hij zal Amerika weer groot maken,ik geloof hem… ik geloof dat hij alles zal doen om dat te laten lukken!

Moet die wel de tijd krijgen ervoor !

Illegalen het land uit! Nou dat moet ook anders waren het geen illegalen ? Dus dit beleid is goed! Hier in ons land gooien ze er maar met de pet naar !

Kijk mijn visie ( en wie ben ik ) als je mensen te eten geeft ,maar je heb geen eten in huis…dan mot je ze niet binnenhalen…klaar!

Een land wat zijn eigen burgers ( welke kleur dan ook ) zelf naar een voedselbank laat gaan ,maar miljoenen naar een ander land stuurt , ben je niet goed bezig.

Men kan pas een ander helpen als je zelf geen hulp nodig heb…want elke appel die je uit de monden van je kinderen haalt en die weggeeft aan een ander, dan ben je geen goede moeder ! Want jouw kind zwakt af,en die vreemde wordt sterker…nee eerst die van jouw en als er overblijft geef je dat weg! Zo worden we allemaal sterk!

Maar in de wereld der grote heren, lijkt het wel of ze weldoeners willen zijn om maar goed over te komen! Of kijk eens wij zorgen goed voor een derde wereldland ! Rot toch op ! Daar moeten die regeringen zelf helpen ,die zitten in dure auto’s en vreten er goed van,maar hun mensen sterven als witjes van de honger of door ziektes. Moeten wij helpen… Ja maar niet om geld te geven van ons! Egoïstisch ! Nee zo zie ik dat niet we kunnen veel meer voor mensen beteken als we zelf gevuld zijn,dan pas hou je over! Niet mensen laten afsterven op een bankje in een park in gevuld nederland ? Of waar dan ook !Mensen naar een voedselbank en miljoenen in Brussel afleveren ! NOU dan ben je ziek!!

Ik zal beslist meer schrijven op deze blog ,ben er nog niet klaar mee 🙂

En in discussie gaan heeft geen zin… ik denk gewoon wat ik ervan vindt en zeg het ook, of te wel… ik schrijf het op !

Tot laters ….

 

 

 

 

 

Geef een reactie

