Het is weer zover,de onrust zit weer in mijn lijf en kop!Waar komt die vandaan vraag ik me al dagen af,maar ja het is niet anders mijn zoon is bijna 2 jaar geleden vermoord 😦 dat zal het zijn!Niet dat ik daarmee elke dag leef ‘denk ik’maar het blijkt wel bij het rouwen te horen ,onbewust gillen in me lijf!

En boosheid ,o wat kan ik plotseling boos zijn op alles ( heeft geen zin hoor ) om niks ,maar ik kan vloeken en tieren geloof je niet,ik eigenlijk ook niet

Ik heb er al zo de pest aan om dit te horen laat staan het zelf uit te kramen,nou doe ik dat alleen tegen mezelf ,moet er niet aandenken dat ik een ander daarmee zou lastigvallen of te wel ‘aanvallen’.

Klote gevoel ,sorry maar dat is het gewoon. Je voelt je zo hut kan gewoon niets leuks doen of bedenken het liefst niks doen of een spelletje op de pc …vreselijk vind ik dat ,maar ik doe het 😦 en doe het echt hoe ik het ook haat omdat te doen…ik doe het ….snik … of te wel shit! Dus dat gevoel van onrust zal ik nog wel een tijdje zo houden,misschien na de datum van zijn overlijden is het over… nou dat hoop ik wel .. weet je het is niet fijn om te leven met een doodkind in je geest en lijf.. het is eerlijk gezegd vreselijk!!!! Maar wat doe je eraan … helemaal NIKS!! het is keihard.

je heb mensen die de hele dag over hun overleden persoon zitten te praten… Nou dat kan ik niet en wil dat ook helemaal niet.. ik niet eens weten dat die dood is,laat staan erover praten… ga weg.. met al die goedbedoelde sterktes en kracht en steun …:( ik wordt er niet goed van… Gecondoleerd ! WAT!!! Rot op ik wil helemaal niet gecondoleerd worden… GA WEG en laat me met rust! Mensen willen je troosten,nou ik ben niet te troosten ! PUNT!!!!… Ik vraag me telkens af waarom mijn zoon in een walgelijke wereld zat van bederf ,drugs liquidaties ? Snapt een moeder toch geen moer van,hoe kan jou ( mijn ) kind dit nu doen?als ik dit had geweten,echt ik ben tegen alles wat crimineel is…dat wist die natuurlijk daarom kwam die ook nooit en zelfs heeft hij mij verloochend dat ik bestond…hoe haal je het in je stome-hersens omdat te doen? Voor geld? Alleen voor GELD? Nou dat ben je echt van god los hoor,sorry nou niks sorry rot op met dit soort enge dingen…. Je eigen moeder ….je heb er maar 1 man…en die moest jij niet in je leven,wel je pa …ja die deugde ook al niet…het is toch de DNA wat er in een kind zit … zo vader zo zoon…enkel die vader leeft nog ….wel bezopen dat weer wel..nuchter is de man nog nooit geweest… zie hoe boos ik ben hé… moest het van me afschrijven…er zijn zoveel dingen waar ik nooit met iemand over praat…misschien zet ik het wel op mijn blog ….weet ik niet…misschien!

Weten dat je kind doorzeefd is met kogels….Geliquideerd heet dat! Koelbloedig VERMOORD! en het schijnt zo te zijn…dat mijn zoon zelf mensen heeft geliquideerd…nou dan sta je toch stil ……… ik wil alleen maar bij de eerste 12 jaar stil staan hoe lief en onschuldig hij toen nog was…voordat die koos om bij zijn vader te wonen….voordat die een vreselijke crimineel werdt… ach ma ..steek je kop maar in het zand!!!!

 

Geef een reactie

