Jonge jongen zeg,je moet hulp accepteren door een budgetbeheerder die de kredietbank jou toewijst.

Nou zeg dat is ongelooflijk ,wat een zooitje zit nu 4 maanden in de schuldhulpverlening ( dank zij de belasting,leuker konden die het niet maken ruim 14000 schuld ) O denk nou niet dat het mij eigen schuld is,nee dus!Ben er ingeluisd door de inspecteur van de belasting!!! Klootzak! Maar tegen dit soort mensen valt niet te vechten,aan de telefoon is alles oké en 5 dagen later krijg je een brief met de zin ( ik wijk af van ons telefoon gesprek ) PUNT!! De schuld vliegt om je oren …HIJ vond dat ik geen bedrijf was,maar een hobbyist ,dus mag je niets afschrijven… Nou dat hadden ze me dan wel gelijk kunnen vertellen voordat ik startte met mijn “bedrijf”nee iedereen accepteer je als je een bedrijf wil starten. De MKB ,De Bank en de belasting! Met allemaal een gesprek gevoerd en ze stonden er achter ( ALLEMAAL ) niemand heeft mij uitgelegd dat ik een hobbyist ben ,want heb duidelijk gemaakt dat ik een handwerker ben en alles zelf moet doen.Maar het is niet anders,dat nu maar terzijde …het gaat om mijn geld wat beheerd wordt door budgetbeheerder… eerste ene M …die bakte er niks van dat heeft mij door zijn fouten 100 euro gekost in 3 maanden…lekker hé …gewoon mijn geld naar de kloten geholpen door fouten die hij gemaakt heeft…ik zit als een wesp op mijn onkosten die moeten betaald worden….heb geen achterstanden in de vaste onkosten of welke kosten dan ook,gehad namelijk dus NIET elk mens die hulp vraagt heeft huurschuld of wat voor vaste schulden dan ook… niets van dat alles !..nee alleen die kut belasting wat ik nooit kan betalen vandaar naar de schuldsarnering gerend …voordat het zooitje onder je reet vandaan getrokken wordt,had zowat een hartverlamming ,maakt hun niet uit!Maar goed ze helpen me ,ben er erg blij mee echt de grote enge druk is van de ketel zeg maar,geen enge deurwaarders aan de deur en de belastingdeurwaarder schijnt het ergste te zijn,niet van dit alles ( godzijdank ) Binnen 4 maanden was het rond dat ze akkoord gingen met de schuldregeling .Maar dan begint het in mijn geval pas, gezeik met een budget-coast… ZIJ gaan het regelen ? Help wat een zooitje zeg… krijg elke maand mijn WAO uitkering dus dat geld gaat naar de kredietbank..die storten het weer op een rekening van budgetbeheer ? En die moeten toestemming van de kredietbank krijgen of ze mijn lasten kunnen betalen…. ho ho en mijn leefgeld 😦   Dus gaat er zeker 3 dagen overheen voordat ik mijn geld heb om te leven! Niet echt een probleem,maar wat is het geval… en dat geloof men niet… de budgetbeheerder krijgt per maand 2,70 euro …want die moet ik zelf betalen 🙂 🙂 geef niet hoor… maar nu komt het… ze betalen die 2,70 aan hun zelf uit gelijk de eerste van de maand ..dus deze tante mams staat in het rood voor 2,70 ??? Maar mijn leefgeld kan ik dus 3 dagen langer op wachten… dus niks leefgeld in het rood….nee…jij of te wel IK mag dus de nering na de tering zetten en afwachten wanneer het op mijn rekening staat… ??? Maar HUN hebben die 2,70 wel binnen ? Nou dan vraag je je toch af,wat is er met dit zooitje aan de hand,als je weet dat iemand van zo weinig geld moet rondkomen…laat je die toch niet 3 dagen extra wachten ,als betalen aan hun zo belangrijk is en IK wel die 2,70 mag betalen en rood staan dat mag wel …. zeggggg!!!!!….dat kan allemaal,maar MIJN leefgeld is nog steeds niet binnen terwijl de 21 het geld gestort is naar de kredietbank… de 24 e op de rekening staat van budgetbeheer ..en ikke nog niks binnen heb…?? Nou schiet jij niet uit de slof… ben geen slaaf van ze … als dit zo blijft dan is er een heel groot probleem….want dit is belachelijk… denk dat er heel veel mensen met zo’n probleem worstelen… want wat maakt het uit om mijn leefgeld voor te schieten.. ze krijgen al mijn geld ?? dus ga ik vandaag als het er nog niet opstaat babbelen … want dit pik ik nooit en te nimmer……HULP krijgen dan moet je ook echt geholpen worden en niet nog eens je reet af moeten vegen met een washandje hé ,want mijn wc papier is op 😉

Geef een reactie

