Jou kind is thuis gekomen in een plastic zak ,een zak vol met AS!!In een urn hebben ze het opgehaald ,wat gaat er door die mensen hun gedachten ,hoe kan je dit vasthouden ,is het iets kostbaars of wordt je gewoon kotsmisselijk van het idee alleen al!Dat jouw kind in die pot zit 😦

Wat vreselijk je zoon is nu een zak as… wie kan dat bevatten 😦 hoe ga je daarmee om als moeder /ouders ? Mijn zoon ligt weg te rotten in de grond aangekleed in een kist !Dat is met geen pen te beschrijven wat dat betekend voor een ouder ( mij als moeder ) Het kost zoveel verdriet dat ik telkens moet denken dat MIJN KIND ligt weg te rotten in een kist 😦 niet te begrijpen ’t wil me ook niet met rust laten ,dan bedenk ik me als die was gecremeerd dan maar in een pot ‘zijn as’? Ook dat gaat door merg en been ..ook dat trekt door je hart ,ook dat is niet te begrijpen.. je kind bij zijn foto op de kast 😦 Niets laat het heel in je lijf ,je kind is dood een gevoel dat niemand het begrijpt.. of dat belangrijk is weet ik eigenlijk niet,je zoekt en zoekt voor steun,maar dat lukt me niet…ik praat er niet eens over wil er niets over weten dat hij dood is,maar het vreet aan me …de tijd is bijna aangebroken dat hij 2 jaar dood is.. wat kan een moeder hiermee… ik ben soms zo boos en tier als een gek kan de hele wereld wel voor rot schelden en soms doe ik dat ook,ben ik beslist niet blij mee dat ik tekeer ga… geen rust krijg ik te pakken ..heb zoveel dingen te doen en laat het zooitje maar waaien denk ik dan.. ik kan gewoon niet verder …

Raar maar waar… je kind wil je niet in een zak as,ook niet in een kist in de grond…al praten ze nooit met me,heb ik liever dan dat ze dood zijn hé… beter geen contact dan dood… je wil het beste voor je kinderen…en hoe erg hij ook was…ik heb hem op de wereld gezet.. ik heb hem met zoveel liefde grootgebracht tot zijn 12 jaar…en toen koos die voor zijn vader…het geld …ik had niks en zijn pa veel geld…het is en blijft een kind die zijn nu eenmaal te koop …( begreep ik hoor ) kinderen mag je niet weghouden van zijn ouders,dus heb ik hem laten gaan… niet te weten ( zijn vader was uit de criminaliteit dacht ik ) dat hij die wereld in ging van zijn vader… het DNA zit erin hé  dat heb ik pas begrepen toen die was afgeschoten… doorzeeft met kogels…. mijn kind ….  ik als moeder dacht dat hij niet met me om wilde gaan voor zijn vader..dat klopt ook wel …want die had hem in bedwang …. dus tja…geld of je moeder opgeven…een keus die hij maakte als 12 jarige, heeft hij ook als volwassen persoon gemaakt ,maar het is en blijft mijn zoon …die ik met zoveel moeite op de wereld heb gezet met zoveel liefde… hij was zo gewenst door mij ( niet door zijn pa ) maar dat is een ander verhaal nu niet meer van toepassing eigenlijk..of wel ? maak me niet uit praat over mijn gevoel en wat een ander voelt weet ik niet…mijn kind is dood!

De vraag : wat is beter .. in een kist of een pot gevuld met zijn as ?

GEEN VAN BEIDEN!!!

Is dat een vraag …of is het onmacht ? geen idee je heb geen keus alleen een kist of as 😦 😦 😦

Geef een reactie

